Klantbeoordelingen
Lees hieronder ervaringen van onze klanten met Dijkhuizen Vloeronderhoud. Heeft u ons een keer ingeschakeld? Laat dan gerust een bericht achter wat u van onze diensten vond.
Begin juli heeft Martin met zijn collega ons (beige!) tapijt gereinigd. Er zaten veel vlekken op de vloer, waaronder kauwgom en ander hardnekkig vuil. We waren dan ook zeer verrast dat dit er uit is gegaan. Ook de aanwezigheid van beide mannen is prettig. Goede communicatie en vooral ook beleefd en begripvol over het feit dat wij aan het werk waren. Zeker een aanrader om Martin in te huren voor de werkzaamheden!
